Dla Was piszę

9 sierpnia 2012

Letni TAG :-)

Letni TAG jest bardzo przyjemny, taki trochę leniwy. Krótkie pytanie i krótkie odpowiedzi.
Za otagowanie dziękuję Joannie ze Świata w Kolorach



1. Jakie są Twoje ulubione lody?
Czekoladowe

2. Twój ulubiony owoc?
Nasze krajowe -  jabłka i gruszki.

3. Japonki, sandały czy baleriny?
Sandały na wygodnym obcasie oraz moje stare wysłużone japonki z Badury. Baleriny nie – źle w nich wyglądam.

4. Jaki lubisz lakier na stopach - french, jeden kolor czy bez lakieru?
Jeden kolor, chodź bardzo rzadko maluję paznokcie. Znacie jakieś eko lakiery ?

5. Preferujesz bikini, tankini czy strój jednoczęściowy?
Jednoczęściowy

6. Jak lubisz się opalać - solarium, samoopalacz czy słońce?
Mam jasną karnację i sporadycznie się opalam. Solarium – nigdy.

7. T-shirt czy top?
T-shirt, top w zestawie z jakąś bluzką.

8. Spodnie, krótkie spodenki czy spódnica?
Spodnie z lnu, a przede wszystkim spódnice i sukienki.

9. Gładka skóra - golenie, woskowanie czy depilator?
Depilator

10. Baseny czy jezioro?
Morze.

Do zabawy zapraszam wszystkie moje komentatorki. Wiem, że od czasu do czasu do mnie zaglądacie. Być może i tego posta przeczytacie. Przyłączcie się do zabawy!

5 komentarzy:

  1. Po odpowiedziach widać , że jesteś eko :-)
    Poza depilatorem i czekoladowymi lodami to mogłyby być moje odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. heh, ja jestem uzależniona od lakierów do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Już zrobiłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno są jakieś lakiery ekologiczne :) oglądałam kiedyś dziewczynę na YT która kupowała tylko ekologiczne kosmetyki i wydaje mi się, ze jakiś lakier też był :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę ciekawe odpowiedzi:) Mało osób uważa za ulubione owoce jabłka i gruszki:)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...