Dla Was piszę

21 września 2012

So Sweet Blog Award


Otrzymałam dwie słodkie babeczki. Jedną od Autoki bloga Natura i Piękno, a drugą od Autorki bloga Lawendowa Kraina. Bardzo Wam dziewczyny dziękuję! Słodycze zawsze poprawiają mi humor.

Muszę dodać, że zabawa polega na nominacji 5, 10 lub 15 blogów, które chcemy szczególnie wyróżnić, lubimy je odwiedzać.

Lubię odwiedzać wiele blogów. Czasami zostawiam komentarze, czasami tylko czytam notki.  

Oto moje nominacje:

Sandra – Autorka bloga Natura i Uroda. Lubię styl Sandry. To co ma do napisania o kosmetykach, ziołach, swoich zainteresowaniach.  U Sandry zachwyciła mnie raczkująca  pasja tworzenia własnych kosmetyków.

Renia – Autorka bloga Szminką po lustrze. U Reni zawsze przeczytam o kosmetycznych nowościach.  I jeszcze ta miłość do kotów ….

Daria – Autorka bloga bloga makijażowego. U Darii oglądam piękne zdjęcia. Makijaż to Jej życie.

Margaretka – Autorka bloga Szminka w szpilkach. Naszyjnik, o którym Wam pisałam nie ma nic wspólnego z tą nominacją. U Margaretki bardzo dobrze się czuję… Są kosmetyki, perfumy, kuchnia, coś do spiżarni i …. Sztuka. Ta przez wielkie S. Dzisiaj zachwycili mnie impresjoniści. Sami zresztą zobaczcie.

Ostatnia moja nominacja trafia do tajemniczej Autorki bloga goldendropbeat. Na dobry początek :) Takie wsparcie na początku blogowej drogi jest bardzo ważne.

6 komentarzy:

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...