Dla Was piszę

17 marca 2013

Rewitalizująca odżywka do włosów z glinką Luvos

Lubię stosować serie kosmetyczne. Mam wrażenie, że kosmetyki lepiej działają. Uzupełniają się. Stosując szampon do włosów z glinką Luvos oczywistym się stało, że muszę mieć i odżywkę z glinką Luvos.
 
Producent tak pisze o odżywce:
„Odżywka skomponowana na bazie glinki mineralnej Luvos, wzbogaconej o wyjątkowe składniki roślinne z upraw ekologicznych. Zapewnia intensywną pielęgnację, dzięki której włosy stają się gładkie i lśnią jedwabistym połyskiem. Minerały i pierwiastki śladowe zawarte w glince Luvos poprawiają mikrokrążenie, a organiczny olej rzepakowy wspiera proces rewitalizacji i przywrócenia równowagi skóry głowy. Odżywka zawiera proteiny z pszenicy oraz cenny olej pracaxi (pracachy oil), które ułatwiają rozczesywanie i zwiększają objętość włosów.
Skład: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Zea Mays Oil, Sorbitol, Loess, Inulin, Glyceryl Stearate Citrate, Betaine, Kaolin, Hydrolyzed Wheat Protein, Pentaclethra Macroloba Seed Oil (pracachy oil)**, Canola Oil, Zinc PCA, Helianthus Annuus (SunFLower) Seed Oil**, Tocopherol, Xanthan Gum, Levulinic Acid, P-Anisic Acid, Sodium Levulinate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Parfum*, Limonene*, Linalool*
* z naturalnych olejków eterycznych
** z kontrolowanych upraw biologicznych
Produkt wolny od syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwantów.
Dla Vegan. Testowany dermatologicznie. Zgodny z normami BDIH.”
 
Moja opinia:
Tak jak wspomniałam na wstępie lubię stosować serie kosmetyczne. Odżywka Luvos pojawiła się w polskich internetowych sklepach dość późno. Moja pierwsza tuba odżywki przyjechała z Niemiec jesienią ubiegłego roku. Odżywkę, podobnie jak szampon, umieszczono w miękkiej tubie. Ma postać kremu o dość rzadkiej konsystencji, zbliżonej do szamponu. Jej barwa jest także pistacjowa. Zapachem odrobinę się różni. Są to jednak te same nuty zapachowe. Odżywkę dobrze nakłada się na włosy. Mimo swojej rzadkiej konsystencji nie spływa z włosów. Trzymam ją na włosach 2 – 3 minuty. Spłukuję i gotowe. Włosy bardzo dobrze się rozczesują. Przypomnę, że szampon nie plątał mi włosów. Są odpowiednio nawilżone i dobrze się układają. Szampon i odżywka Luvos to dobry duet.
 
 
Składy obu produktów w mojej ocenie są bardzo dobre. Żadnych silikonów, co podkreślono na opakowaniu. Nie udało mi się rozszyfrować działania tajemniczego oleju „pracaxi”. Wiem tylko, że olej ten uzyskuje się z jakiejś amazońskiej rośliny. Trudno ocenić mi wydajność odżywki. U mnie na dwa zużyte opakowania szamponu przypada jedna tuba odżywki. Oba te kosmetyki pielęgnujące włosy zyskały moje uznanie i stałe miejsce w łazience. Nie oznacza to oczywiście, że nie sięgam po inne szampony. Ten pielęgnacyjny zestaw do włosów rezerwuję na tzw. dni bez oleju na włosach.
Macie swoje ulubione odżywki do włosów? Znacie kosmetyki Luvos?
 

14 komentarzy:

  1. Już jakiś czas kosmetyki tej firmy mnie intrygują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się z nią dotychczas :)

    OdpowiedzUsuń

  3. Widzę, że znów kusisz Luvosem :) Jak tak dalej pójdzie to przez Ciebie pójdę z torbami, zakładając, że mnie jeszcze będzie stać na torby :):):)

    A poważnie mówiąc to rzeczywiście ciekawe są te kosmetyki. Muszę o nich pomyśleć jak zużyję trochę moich obecnych zapasów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej ocenie kosmetyki z glinkami są dobrym rozwiązaniem dla cer mieszanych i przetłuszczających się włosów. Lubię Luvosy. To prawda, że ceny swoje mają. Zostaje nam polowanie na promocje. Czasem się zdarząją.

      Usuń
  4. Lubię glinki w kosmetykach. Obecnie stosuję odżywkę z glinką rhassoul.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka z rhassoul? Nie czytałam u Ciebie. Czekam na recenzję.

      Usuń
  5. Mam tą odżywkę, czeka na swoją kolejkę. Luvos to moja ulubiona marka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak myślisz, sprawdzi się duet Luvos na suchych od połowy włosach? Trochę boję się, że glinka mogłaby mnie przesuszyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć. U mnie dobrze się spisuje. Włosy u nasady tłuste, końce suche.

      Usuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...