Dla Was piszę

26 maja 2013

Balsam zmiękczający do stóp Alva

Kilka dni temu pokazałam Wam kolekcję moich kremów do stóp. Po niektórych zostały już tylko puste opakowania. Kremów do stóp mam kilka z jednego powodu. Moje stopy sprawiają mi trochę problemów. Mam wyjątkowo suchą skórę stóp. Mimo, że dbam o stopy skóra na nich lubi pękać. Czasami ranki krwawią. Nie jest to nic przyjemnego. Dermatolodzy nie mają pomysłu jak poradzić sobie z tym problemem. Ot, taka moja natura.  Moje stopy bardzo szybko przyzwyczajają się do kremów. Przestają reagować na pielęgnację. To zmusza mnie do częstych zmian kremów. Obecnie sytuacją jest opanowana. Doszło do tego dzięki Balsamowi zmiękczającemu do stóp Alva.
 
 
Moja przygoda z tym kremem rozpoczęła się na początku kwietnia. Zaryzykowałam kupując ten krem. Czułam, że to moja ostatnia deska ratunku. Trochę przerażało mnie to, że za krem do stóp o pojemności 30 ml trzeba zapłacić ponad 40 zł. Sporo jak za takie maleństwo.
 

O balsamie tym przeczytałam:
„75% mniej zrogowaciałego naskórka w 28 dni!
Ten doskonały środek zawierający wyciąg z szałwii oraz kory wierzby, niezwykle skutecznie redukuje zrogowaciałą skórę (modzele) na stopach, dłoniach, łokciach i kolanach. Zmiękcza nawet najgrubsze warstwy skóry. Usuwa zarówno modzele, odciski oraz brodawki.
Roślinne wyciągi z szałwii, tymianku, nagietka oraz kory wierzby zmiękczają zrogowaciały naskórek. Na skutek codziennego, regularnego stosowania, powierzchnia zrogowaciałej skóry ulega redukcji.
 Olej Manuka i olej z drzewa herbacianego mają działanie przeciwbakteryjne i przeciwgrzybiczne.
 Balsam jest odpowiedni w leczeniu stopy cukrzycowej!

 Kosmetyk w 100% naturalny. Testowany dermatologicznie.
ü  w 100% naturalny zapach
ü  bez parabenów,
ü  bez glikolu,
ü  bez sztucznych barwników
ü  bez silikonu
ü  bez phenoxyethanolu
ü  bez PEG i SLS
ü  bez składników GMO
ü  fizjologiczne pH
ü  hypoalergiczny
Polecany:
 Do zrogowaciałej skóry stóp, dłoni, łokci i kolan
 Likwiduje modzele, odciski i brodawki.
 Pomocniczo przy leczeniu stopy cukrzycowej

Jak używać:
Rano i wieczorem nakładać na skórę cienką warstwę. Balsam nie pozostawia tłustej warstwy, wchłania się natychmiast.
Kluczowe składniki:
Olej z drzewa herbacianego – działa antyseptycznie, antybakteryjnie, grzybobójczo
Olej Manuka – działa antyseptycznie, gojąco
 Wyciąg z nagietka – działa antybakteryjnie, przeciwzapalnie
 Szałwia – działa bakteriobójczo
 Kora wierzby – działa przeciwzapalnie, zmiękcza modzele

Składniki:  Aqua, Glycine Soja Oil*, Urea, Polyglyceryl-6 Stearate*, Isopropyl Myristate*, Helianthus Annuus Seed Oil*, Glycerin*, Cera Alba, Hydrogenated Vegetable Oil*, Salicylic Acid, Caprylic/Capric Triglyceride*, Calendula Officinalis Flower Extract*, Melaleuca Alternifolia Oil***, Allantoin, Leptospermum Scoparium Oil**, Salix Alba Bark Extract*, Ascorbyl Palmitate*, Tocopherol*,  Lecithin*, Salvia Officinalis Oil*, Citric Acid*, Sodium Hydroxide, Limonene***, Linalool***.
 *) składniki pochodzące z ekologicznych upraw
 **) składniki pochodzenia naturalnego
 ***) składniki z roślin dziko rosnących”.

 Moja opinia:
Pierwsza sprawa to cena tego kremu. Tani nie jest. W szklanym słoiczku mamy tylko 30 ml kremu. Zaczęłam używać tego kremu bardzo oszczędnie. Nakładałam na stopy cieniuteńką warstewkę tylko raz dziennie, na noc. Szybko się wchłania.  Po tygodniu zauważyłam, że szorstka skóra zaczęła znikać z moich stóp. Po około trzech tygodniach wyleczyłam część spękań na piętach. Ograniczyłam stosowanie kremu. Zaczęłam go wcierać w stopy w co drugi dzień.  Szklany słoiczek wystarczył mi dzięki temu na 39 dni.
 
 
Obietnica producenta została spełniona . Po czterech tygodniach miałam zdecydowanie mniej zrogowaciałego naskórka! To działa! Nie sądziłam, że się uda. Obecnie stosuję ten krem co drugi, trzeci dzień. Aby utrzymać efekt. Tyle na temat działania. Tak jak wspomniałam krem jest w małym szklanym słoiczku. Ma lekką konsystencję. Zapach jest  typowy dla kosmetyków zawierających olejek z drzewa herbacianego. 
Śmiało mogę powiedzieć, że jest to krem dla osób, które mają problemy ze stopami. Ze mną z pewnością zostanie na długo.
Macie sposoby na piękne stopy?

29 komentarzy:

  1. Ten krem przydałby się mojej mamie, ma taki sam problem ze stopami jak Ty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zrób Mamie taki spóźniony prezent :) Powienien pomóc.

      Usuń
  2. No proszę jak trafiłam :))) Super ciesze się że krem działa.Ja osobiście nie mam problemu z stopami ale pomyślałam o moich klientkach.Na pewno informacja o tym kremiku pójdzie w ruch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę, że mogłam pomóc :) Warto zainwestować w ten krem. Warunkiem sukcesu oczywiście jest systematyczne jego stosowanie.

      Usuń
    2. To prawda powtarzam to na okrągło moim klientką.Szkoda tylko że większość Pań dba intensywnie o stopy tylko wiosną lub latem.

      Usuń
    3. O stopy trzeba dbać przez cały rok :)

      Usuń
  3. Brzmi naprawdę zachęcająco, jeśli tylko rzuci mi się w oczy podczas zakupów, na pewno go nabędę. Fajna rzecz na kurację przed latem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że warto przeprowadzić taką kurację. U mnie to musi być codzienność.

      Usuń
    2. Moje stopy też dość kłopotliwe, długo by opisywać :)

      Usuń
    3. Może napiszesz u sibie na blogu? Zawsze to wymiana doświadczeń.

      Usuń
    4. Napiszę na pewno, niedługo u mnie tydzień dbania o stopy, to będzie okazja żeby się uzewnętrznić :)

      Usuń
  4. czekałam na recenzję tego balsamu, z pewnością go zakupię

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję go na moją listę zakupową. Moje stopy na pewno będą mi wdzięczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się mu przyjrzeć.

    Mam podobnie ze skórą na nogach. Dodatkowo mam trochę zniekształcone stopy robią mi się tzw. modzele, kiedy dużo chodzę. ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. every time i visit here is always happy.
    thank you for sharing with this interesting post.
    hopefully benefit. sign of peace

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten krem:) W sumie wart może swojej ceny;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że cena wysoka to go stosuję. Okazało się, że to jedyna pomoc dl amoich problematycznych stóp.

      Usuń
  9. Taki komentarz to 100 % SPAM, jak mozna komentowac i reklamowac tym samym inny produkt....załamka totalna :)

    ale kremik bardzo fajny mimo ze go nie znam - ten który recenzje czytalam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli stopy sprawiają TObie kłopot to warto sięgnąc po tem kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy krem. Nie mam takich problemów, o których piszesz. Wystarczają mi "zwykłe" kremy do stóp albo masło karite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety muszę mieć kremy dośc mocno działające :)

      Usuń
  12. Może i działa cuda ale jak dla mnie za drogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że do tanich nie należy. Krem ten mogą używac osoby mające problemy z tzw.stopą cukrzycową. Ja ten krem bardziej traktuję jako lek.

      Usuń
  13. Na szczęście nie mam takiego problemu ale jak się pojawi to przypomnę sobie o tym produkcje :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...