Dla Was piszę

9 czerwca 2013

"ABC kosmetyki naturalnej. Tom 1 Owoce"

Mam i ja. Od kilku tygodni natrafiałam na recenzje publikacji o ekologicznych kosmetykach, które można wykonać ze świeżych owoców. Naturalna kosmetyka jest mi wyjątkowo bliska. Nie mogłam więc nie kupić tej książki.

Książka jest starannie wydana. Na lekko żółtawym papierze. Dodaje to jej nostalgicznego charakteru. Otwierając tę książkę czułam się jakbym sięgnęła po babciny poradnik pełen niesamowitych przepisów, rad i wskazówek.

 Autorka podaje ponad 160 przepisów na kosmetyki, które możemy wykonać z owoców. Każdy z owoców został scharakteryzowany pod kątem aktywnych składników. Zamieszczone przepisy na kosmetyki są bardzo proste. Łatwo można je przygotować w domu. Autorka zamieściła w książce ciekawostki na temat roślin oraz szereg dobrych rad. W książce znajdziemy kolorowe fotografie, ryciny.

Sezon owocowy już się zaczął. Warto wzbogacić naturalną pielęgnację w owocowe kosmetyki robione w domu. Jeśli brak nam pomysłów warto sięgnąć po tę książkę. Jest ona pełna inspirujących pomysłów.

23 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie tą książką :) Chyba poproszę siostry, aby mi ją ściągnęła z hurtowni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej- bardzo bym chciala te ksiażke <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też sobie kupiłam te książkę, jeszcze czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i ja. Kupiłam ją w saloniku prasowym Ruchu. Rzeczywiście jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się na nią rozglądnąć,ciekawie się zapaowiada:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna ta ksiazka - tez musze jej poszukac :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda obiecująco :D tyle że ja ostatnio na nic nie mam czasu.. i chyba by poszła u mnie w kąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję odłożyć na póżniej. Owocowa pielęgnacja zawsze ma swój czas.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w Wydawnictwie Gaj.
      http://www.wydawnictwogaj.pl/articles/1-tom-abc-kosmetyki-naturalnej-owoce

      Usuń
  9. Też mam :D Bardzo fajna jest, już nie mogę się doczekać następnych części.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także czekam na kolejne części. Lubię takie książeczki. Dużo się z nich uczę.

      Usuń
  10. Mam tę książkę. Bardzo przydatna i mądra lektura.

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka bardzo apetyczna :D tylko gorzej z przyrządzaniem u mnie takich domowych upiększaczy.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...