Dla Was piszę

8 października 2013

Cienie Quatro Benecos dla ...


Przyszedł czas na rozstrzygnięcie

rozdania z paletką Quatro Benecos.

Wyniki miały pojawić się już dwa dni temu.
Niestety przedmioty martwe (laptop) lubią czasami płatać figle.
Dzisiaj na szczęście mam już wszystko pod kontrolą.

Wobec tego wszem i wobec ogłaszam, że
cienie Quatro Benecos
trafią do Blaubeere.
 


Bardzo dziękuję Wam za udział w zabawie. Chciałabym każdej z Was podarować taką paletkę. Być może już wkrótce uda się zorganizować jakieś ciekawe rozdanie. Zaglądajcie.

Blaubeere - czekam na dane do wysyłki :agulkowepole@o2.pl

12 komentarzy:

  1. nie mam szczęścia:(
    Gratuluję Blaubeere!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się. Będą jeszcze u mnie rozdania.

      Usuń
    2. hehe, spokojnie, tak się jakoś na nie napaliłam;)

      Usuń
  2. Hej!

    Fajnie u Ciebie, a więc zapraszam do mnie na nowy pościk :) buziaki, pozdr. :*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję taka paletka "zmaluje" śliczne makijaże

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaaaaaaaaaa !!!! dziekuje!!!!!!!!!!!!!!!!! - ale mi sie poszczescilo :))))))))))))
    cudna jest ta paletka:))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje, paletka piękna, lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...