Dla Was piszę

20 czerwca 2015

Makijażowe nowości od Lavery na lato

Nigdy nie ulegałam sezonowym modom. Do czasu. Kres nastąpił kiedy ujrzałam edycje limitowana kolorowych kosmetyków Lavery. Urban Summer Skies. 



Lato będę spędzać w mieście, w pracy. Więc sobie pomyślałam, że coś od życia się mi należy.
No i mam:
Cienie quarto Lunatic Summer Skies



Żółta cytryna, dojrzałe mango, błękit nieba i brąz wypalonej słońcem ziemi.  Dość odważne kolory jak dla blondynki.  Tak pomyślałam na początku. Powiem Wam, że nic bardziej mylnego. Cienie wspaniale się mieszają. Można z nich wyczarować wiele ciekawych połączeń.

Puder rozświetlający Sheer Rose


Pastelowe odcienie sprawiają, że cera wydaje się wypoczęta. Puder delikatnie odbija światło.

Owocowy kremowy błyszczyk do ust Sweet Mango


Błyszczyk delikatnie pachnie owocami. Pięknie prezentuje się na ustach. Pasuje do cieni.

To moje makijażowe nabytki z limitowanej edycji. Jest jeszcze róż o ciekawej nazwie Columbine Pink oraz puder mineralny w kompakcie.
Te cudeńka znajdziecie w Green Line.  W innych sklepach nie znalazłam tych nowości. Jak się Wam podobają?


26 komentarzy:

  1. Piękna kolekcja! Bardzo udane odcienie no a te cienie - bajka! - przepięknie zestawione kolory ze sobą. Teraz pozostaje tylko czekać na jakiś makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaże już są robione :) Kolory pięknie się łączą. Na pokazanie moich malunków raczej się nie zdecyduję

      Usuń
  2. Puder rozświetlający wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż się oczy śmieją!
    Piękne kolory wybrałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten puder jest zachęcający a kolorki palety śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to odmiana na lato, ale nadal jestem wierna Laverze :)

      Usuń
  5. Najbardziej zauroczył mnie puder, cudownie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te cienie, a ten puder z chęcią bym przygarnęła w tym momencie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam te nowości na Green Line, aż mnie łapka swędziała, aby kliknąć. Piękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Green Line zawsze przoduje w nowościach. Lubię robić u nich zakupy.

      Usuń
  8. cudowne nowości, bardzo lubię kolorówkę Lavery

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda :) Mają naprawdę świetne kosmetyki, i te pielęgnacyjne i kolorówkę

      Usuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki Lavera są świetne sama używam ich od jakiegoś czasu , gorąco polecam kupno .
    Osobiście kupuje przez https://eko-banka.pl/ gorąco polecam ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cudowności! :) Ja ostatnio robię reorganizację w kolorówce więc zapewne coś z Lavera nabędę.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...