Dla Was piszę

20 października 2016

Makijażowe nowości - Kwiatowe cienie do powiek Zuii



Wymarzone, wytęsknione, wyczekane … Kwiatowe cienie Zuii są już moje! 


Wybrałam paletkę Summer (wrzosowo-różowe). Kiedy pierwszy raz zobaczyłam cienie do powiek tej marki na stronie Naturativ oczy mi się uśmiechnęły. 


Moje powieki zapragnęły ich bardzo. Z czystej ciekawości. Zaintrygował mnie skład. 



Formuła cieni do powiek, pudru i różu Zuii oparta jest na sproszkowanych płatkach róży damasceńskiej, jaśminu i rumianku. W składzie nie ma pudru ryżowego, nie mówiąc o talku. No i jak nie ulec kwiatowej pokusie?


Dzisiaj napawam się pięknem tego makijażowego cudeńka. Czarna, elegancka kaseta zawiera cztery cienie po 1,5g. Fotografia nie oddaje w pełni barw. Najjaśniejszy cień do śmietana, najciemniejszy to jasne kakao z nutą wrzosu. I jeszcze dwa różowe cienie. Trudno opisać ich barwę. Subtelne i stonowane. Bardzo mi się podobają. A jutro rano próba generalna. 


Ciekawe jak spiszą się przez cały długi dzień?

11 komentarzy:

  1. kolory wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam naturalne kosmetyki, chociaż przyznam, że z takimi produktami do makijażu jeszcze nie miałam do czynienia. Czekam na recenzję :) Ja jedynie używałam balsamów i szamponów od Naturativ, bardzo przyjemnie pielęgnują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przekonywuję się do marki Naturativ. Kosmetyków naturalnych używam od wielu lat. I nie żałuję bycia po naturalnej stronie piękna :)

      Usuń
  3. JANGAN MENUNDA KESEMPATAN UNTUK MENJADI JUTAWAN
    Gabung Sekarang Juga !!! Jangan mengaku jagonya main poker & domino kalau belum bermain di POKER TOYOTAQQ.
    HUB KAMI LEWAT:
    Livechat WWW.TOTOTAQQ.COM
    BB : 2BE327EC
    Gabung Di Sini, Lebih Banyak Menangnya !!!

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...